16 augusti 2012

Ett förargligt och sorgligt misstag







Du kanske kom ihåg att jag skrev att de säkert mycket delikata kräftor som jag skulle ha haft, som husse egoistiskt vräkte i sig, var kokade av min resursmatte.
Det dröjde inte länge efter jag publicerade det innlägget förrän jag fick följande anonyma mail:

Det står i din blogg att det var resursmatte som hade kokat kräftor, och visserligen gör resursmatte det mesta i köket, men att koka kräftor är alldeles för allvarligt för att hon skall få tillåtelse att göra det.

Det var någon annan som kokade kräftorna, och det borde du Sverker veta.
Att koka kräftor är inget fruntimmersgöra.

En anonym resurshusse

Det borde jag ha förstått. Med skammens rodnad lysande under min päls, hoppas jag nu att misstaget är tillrättalagt.


Hej så länge
Sverker

Leg. rättare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar