26 april 2011

Jag längtar redan efter husse

Prisresan

Detta är det fina pris som ska överlämnas till besökare nummer 10.000 på min blogg. Vinnare blev min Agnes i Toulouse, så nu måste husse åka dit. Utan sin Sverker!
ÖVERGIVEN Här står jag alldeles ensam och övergiven när husse åker i väg. Ja Egon finns förstås här också. Jag har också sällskap av min resursmatte och min resurshusse. Men jag känner mig ensam.

Finns det något mer tragiskt än en övergiven västgötaspets. Jag tror inte det. Jag är alldeles ensam, sånär som min resursfamilj. De är snälla.

Det var en stor fest och galaföreställning på min blogg. Snart väntade jag på besökare nummer 10.000. Gissa vem det blev? Min lillmatte Agnes i Toulouse. Inget fusk.
– Ja, ett sådant fint pris måste överlämnas personligen, sade husse till mig.
Hurra!! Jag skulle få åka till Agnes.
– Jag kör ner med priset, så får du vara hos din resursfamilj.
SORG! Fast det är klart. Lite kul är det. Jag får ju leka med Egon varje dag!


Hej så länge
Sverker

Leg. övergiven

PRISTAGAREN Ni undrar säkert hur min Agnes ser ut? Så här ser pristagaren ut och hon är min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar