28 januari 2015

Vakna resurshusse! Du fyller år!

TRÖTT Så här kan det bli ibland när man är gammal. Jag har sett att min husse också somnar då och då. Fast vakna nu! Jag kommer snart.

Tänk att idag fyller min resurshusse år. Jättemånga år. Han fyller hela 60 stycken. Om man är så gammal, så är det inte konstigt att man sitter och somnar.

Jag och min husse ska åka dit och gratulera idag. Med tanke på dagens stora betydelse, så hoppas jag att får lite fördisk. Fast ännu hellre tar jag förstås en smakbit vid bordet.
Dagens stora jubilar har en otrevlig hobby. Han klipper mina klor. Det gör väldigt ont, redan innan han börjar,
Han har en annan hobby också. Det är att klättra upp i pinnen som man sätter fast tyget i när man ska segla. Hans båt är av trä och den är jätteblank.
När min husse är ute och reser och jag inte får följa med, då bor jag hos min resursfamilj. Det är därför jag har en resurshusse.
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, RESURSHUSSE.

Hej så länge
Sverker

Leg. multigratulant

VÄNNER Detta är jag och min resurshusse. Vi är de bästa vänner man kan tänka sig, såvida han inte börjar klippa mina klor.

HOBBY Att klättra på segelpinnen är det roligaste min resurshusse vet. Antagligen har man väldigt fin utsikt, när man väl har tagit sig upp. Jag har aldrig ens försökt.

BLOMMA Det finns inga blommor ute nu, så det får bli ett foto istället. Den här blomman är både till resurshusse och Eloise. De fyller år bägge två idag. Fast resurshusse fyller år i Tranås och Eloise fyller år i South Hero.

HAPPY BIRTHDAY TO ELOISE

HURRA Eloise fyller minsann år idag också. Den här bilden är konstig. Den är fotograferad i London, fastän Eloise bor i South Hero i Vermont. Hade jag varit med i London, hade jag säkert både fått smaka och fördiskat av hennes fish and chips. Så snäll är hon!

VISIT Om Flight Simulator var på riktigt, så hade min husse och jag tagit vårt flygplan och åkt till Allenholm flygfält i South Hero (det är där planet står, men i Flight Simalator), så hade vi kunnat äta tårta hos Eloise idag. Jag hoppas du får en riktigt fin dag, fastän jag inte är hos dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar