18 juli 2013

Just denna dag blev allt tokigt

KATT En sådan här varelse fanns på samma ställe som jag fanns idag. Jag säger inte var. Jag säger inte hos vem.

Vi skulle åka tidigt. Vi åkte sent. När vi kommit till Boxholm kom min husse på att det hade kunnat vara bra att ha med sin plånbok. Så vi åkte hem.

En halvtimme senare ungefär kom vi till Boxholm. Sedan skulle husse köpa ost. Jag fick smaka en liten bit.
När efter många om och men kom dit vi skulle, hälsade jag på en varelse som påminde om en katt som bodde hos mig. Hon var glad att träffa mig. Sedan kom husse och varelsen gömde sig.
Sedan var varelsen och jag ensamma hemma ett bra tag. Min husse och min P, oj där halkade jag nästan, åkte iväg.
Sedan kom de tillbaka efter elva timmar och vi gick alla ut i trädgården. De var upptagna med arbete, så jag passade på att smita iväg. Lagom när min husse skulle ta bilen och leta efter mig, så kom jag.
Var är alla bilder, undrar du säkert. Jo, de ligger i minneskortet i den kvarglömda kameran hos min P och den bortskämda varelsen L.
Jag återkommer i morgon. Då ska vi ut och åka igen.

Hej så länge
Sverker

Leg. resenär

TVÄTTBJÖRN Nej, men titta! Är det inte en tvättbjörn? Nej, det är det inte, det är en varelse som bor hos Per.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar