20 maj 2013

Jag gav Sverige guldet – men firas inte

FIRA Ja minsann. Här firas det, men han som fixade guldet, Sverker, finns inte på plats. Det är orättvist, men jag är van att få lida och verka i det tysta.

I går kväll offrade jag allt, särskilt i tredje perioden. Min telepatiska förmåga kan inte överskattas. Målen bara ramlade in där upp på Globen.

På grund av min ansträngning är allt utslaget idag. Inget Internet, ingen telefon ingen elektricitet. Så det här haltar lite. Så kan det bli när jag inte har full kontroll.
I går kväll tog jag det lugnt i två perioder. Jag hade inte energi till mer än en period. Dessbättre hade husse köpt godis, som han inte får äta för doktorn, till Mästarnas Mästare och hockeyn. Som tur var tyckte han att han behövde lite kaffe också.
Jag vill bara med skärpa säga att det finns inga ögonvittnen och inget bildbevis när jag förser mig ur godisskålen – om jag nu gjorde det. Kanske var det ett godistroll som smög in och försåg sig?
Det finns ju förstås ett litet bevis. Jag fick energi så Sverige kunde vinna.

Hej så länge
Sverker

Leg. VM-guldfixare

6 kommentarer:

  1. Har ni ingen elektricitet heller? Vad är det som händer hos er? Hur ska du nu kunna ladda telefonen Sverker?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tur att du är så uppfinningsrik Sverker! Kan du fundera ut hur du ska hämnas på puckona som inte lagar elen, telefonen och nätet för dig?

      Radera
    2. Nu har jag el. Det går framåt.

      Radera
    3. Tummen upp!

      Radera
    4. Lite Telefon och normal Internet skulle göra susen nu.

      Radera