24 december 2011

God Jul till alla mina beundrare


Nu är det julafton. Jag hoppas att tomten inte har glömt bort mig. Jag har ju inte glömt bort tomten. Jag hoppas han kommer ihåg dig också.
Jag ber samtidigt att få tillönska alla mina bloggläsare en underbar jul, med mycket godis och många presenter. Dessutom brukar det bli väldigt mycket att fördiska på julafton. Alla brukar vara så givmilda.
Även Egon, min bästa kompis, vill passa på att önska alla en God jul genom mig. Han har ju ingen egen blogg.

Hej så länge. Vi syns i morgon.
Sverker

Leg. julaftonsfirare




4 kommentarer:

  1. God Jul till er också Sverker, Egon med mattar och hussar!
    Det här är världens bästa dag med tanke på fördisken. Mycket rester på tallrikarna!
    / Wi & Lu

    SvaraRadera
  2. god jul Sverker. Hälsa husse och Egon.

    SvaraRadera
  3. God jul Sverker hälsa Agnes, Husse, Egon, resurshusse, resursmatte.

    SvaraRadera
  4. God Jul och god fortsättning!

    SvaraRadera