15 januari 2011

Mina vilda och tama kompisar


Det här är min vildaste kompis. Vi har lekt flera gånger, men då har inte husse haft någon kamera med sig. Jag tycker hon är söt.


Det här är Rex. Han bor granne med mig. Han kan jaga harar. Han måste ha koppel. Jag kan också springa efter harar, men jag har aldrig lust. Jag behöver inte ha koppel.


Det här är Egon. Han är min bästa kompis. Han är lite pantad. Han hade badat i husses sunkiga damm, så Egon var tvungen att tvättas, för han stank så hemskt. Tyckte husse. Jag tyckte det var OK. Vad som inte var OK, var att husse sa: "Du stinker också Sverker" Så jag blev också tvättad straxt efteråt. Det var inte snällt. Dessutom var det onödigt.


Det här också mycket goda vänner. Emily och Evan heter de. De är människor. De var här i somras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar